L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

miércoles, 29 de junio de 2011

RELAX PRO-ACTIU

He decidit agafar uns dies de relax, sense objectius propers, la próxima TRI és el 17 de juliol i m'agrada també no tenir un patró prefixat. Un dia nedar, un altre bici, i un altre Bob esponja i els pingüins de Madagascar amb l'Abril.
He fet una nova adquisició però, tot i que no vull fer gaires rodatges corrents per anar protegint el genoll, les vambes ja estaven gastades dels km i tocava un canvi:

Asics Nimbus 12

Tot i que la meva idea era mantenir la linea de les Saucony que m'havien anat bé, la sensació de les Asics era de més comoditat i flexibilitat i vaig apostar per fer el canvi amb un extra de euros que s'oblidarà ràpid.
El caprici va ser les que us ensenyo a continuació, les Adizero Kona d'Addidas:


Específiques de Triatló, son unes voladores de 180 grams. Ràpides a les transicions i més ràpides han de ser a carrera. Tot i que vaig estar mirant també les Zoot Ultra, una passada també, aquestes estaven d'oferta, a gairebè la meitat de preu.

Encara estan per estrenar. Ahir vaig fer la meva primera sortida seriosa en bici de carretera, jo solet, aprofitant que es fa fosc bastant tard, vaig enfilar desde casa cap a Sant vicenç, Palleja, Sant Andreu, Martorell fins arribar a Olesa. Mitja volta, a velocitat constant, uns 43 km en 1h25, uns 29 km/hora.
Uns quants km més i hagués arribat a Monistrol, on s'inicia l'ascens a Montserrat. Queda pendent per la propera, millor un diumenge pel matí.

Salut !!







No hay comentarios:

Publicar un comentario