L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

jueves, 7 de julio de 2011

Pujada Montserrat

Desde fa uns dies, i pensant en començar a sumar km amb la bici de carretera, doncs a l'octubre tinc la meva primera triatló olímpica, vaig proposar al crack del Diego fer la pujada a Montserrat desde Sant Boi. Arribar a la falda de Monistrol eren uns 45 km aprox, per després començar la pujada d'uns 9 km amb pendents de 6,6% i una última de 11% fins arribar al monestir. En Jose ens va acompanyar i va estar molt bé anant fent escapades, per després neutralitzar-les. Em van esperar en el trajecte de tornada, tot s'ha de dir, però les meves sensacions en acabar van ser molt bones i això dona molta moral.
El recorregut final va donar 93 km, en 4 hores, i amb una mitjana de velocitat de 24 km/hora.
És el meu record personal de distància, i molt content després de l'aperitiu de fa uns dies en que vaig arribar a Olesa i tornar fent uns 43 km.
Vaig estrenar el portabidons doble darrera del seient i em va anar de meravella, doncs no em va sobrar ni un mililitre dels 3 bidons, una mica d'extrapes a la pujada però assumible.
El perfil final va ser el següent:
recorregut, velocitat (punta de 60 km/hora) i perfil
En el perfil es pot veure que l'aproximació a Monistrol es sempre en un fals pla, que no es nota en excés però que et permet apretar en la tornada, quan vas més justet.
Aquest és la imatge del google earth:


L'altura que s'aconsegueix és de 800 metres sobre el nivell del mar, i com alguns de vosaltres ja sabeu, en un dia clar et permet unes vistes al.lucinants!
Aquí, unes mostres i la prova del crim .......


Jose, Diego i l'sparring


Pujada dura però acompanyada de més ciclistes, que sempre ho fa més especial. Millor arribar aviadet que els cotxes i autocars ho envaeixen tot un diumenge ........

Seguint la tradició. No sabem que va demanar ....... 
Cada cop més tunejada per les triatlons
Un matí excel.lent d'esport i lluita per arrodonir-ho amb unes tapetes i unes clares tot xerrant de l'experiència del dia.

Salut i km !!

jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario