L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

domingo, 30 de septiembre de 2012

La TRI que va ser DU - GAVÀ

La competició d'avui diumenge que havia de ser la Triatló de Gava en les versions sprint i olímpica ha passat a ser Duatló, doncs les condicions del mar no eren les óptimes i ahir ja van anunciar la cancel.lació del primer tram.
Tots hem vist que el mar no estava del tot malament, i més d'un i haguessim entrat a tope, però el primer és protegir l'atleta i així ho han decidit. que consti que a la Challenge que feien a Calella no l'han anulat .........

Així doncs, ens esperava una cursa de 5km run/20 km bike/5 km run. Duatló.

La veritat és que rebre la noticia i veure com estava el panorama ahir tarda al recollir el dorsal em va desmotivar una mica doncs em sentia fort per afrontar la part de natació. Havia entrenat força per aquesta prova.
Un dels mèrits però d'un bon triatleta és l'adaptació, i varem canviar ràpid de xip per competir en aquest format.
Una de les adaptacions va ser assistir a una festa d'aniversari i anar a dormir a les 3.00. No està malament, no? Em vaig portar bé però, cocacola, menjar suau i amb el que no vaig poder fer res és amb la nocturnitat ......

Avui despertador a les 6.00. Del tot grogui la veritat. Els canvis en la competició m'han trastocat tot el ritual de preparació de material, concentració, etc., i no he pensat en agafar més roba d'abric per la prova ni els compresors musculars, que haurien anat del tot bé.



Amb una cara de son espectacular arribava a Gavà. Un pel de retard segons el previst que m'ha fet aparcar una mica allunyat. Veure l'ambient del box, i tornar al cotxe per agafar la bici i fer la cua d'entrada ha estat etern, i si no he perdut el mòvil, les claus del cotxe unes 3 o 4 vegades no ho he fet cap.

Cua per entrar al box. Ennuvolat a tope !!
Finalment però, arribava al box i posicionava la bici. Al tuntun doncs no hi havia posició determinada per dorsal, i jo buscant cert ordre en les bicis ja col.locades. Bici al bell mig del box i a trobar-me amb els companys.
Aquí ja he trobat certs canvis respecte a un TRI, menys material, gairebé no era necessari deixar res al costat de la bici. Més pràctic doncs.

8.30 sortia la distància Olímpica, 9:15 la Sprint.

Aquests últims mesos no he entrenat gaire el run, primer per protegir el genoll, després perquè veig més possibilitats de millorar en menys temps en les altres disciplines. Així tocava patir doncs.
Primers 5 km en 21:39, ritme de 4:22 min/segons. Arribant bastant sencer a la primera transició.

Bike. Recordava de l'any passat que la pujada a sobre la bici és en lleugera pujada, i pot costar mantenir la linea recta. Ho he controlat bé però amb un cert desplaçament que no li ha agradat al company del darrere. 
- em diu, per la dreta o per l'esquerre? ....... poca paciència.
Avui em sentia fort, l'he enganxat, he anat a roda, i quan m'ha demanat relleu, l'he passat a tope i l'he deixat ben enrera. Que es foti. Maleducat.

He gaudit de la bici, mitjana de 36 km/h, punts màxims de 44,5 km/h, en grup, tirant de grup de 20 bicis, poca gent rel.levant. Al final he marxat sol, i m'anava juntant amb grupets més avançats. Tot es paga però, faltaven 3 km i el bessò esquerre deia que volia pujar una mica cap l'isquio. Merda, ara no !!
M'he fotut un gel, una mica d'isotònic i a buscar la segona transició.
D'aquest tram he fet el temps 74 de 540 participants. Gens malament.

T2 on he perdut una mica de temps buscant la bici i a còrrer de nou. 5 km més. Una mica més suau pendent del bessò i acabant el segon tram en 24:39 min, mitjana de 4:38 min/km.

Temps final de 1H21min, el 137 de 540. Content per com m'he trobat.

Els companys uns cracks, David 5e, Amadeu el 8e i Ricard el 11e. Sergi i Javi han fet la olímpica, amb bons temps també. Quin equip de duatló que tenim !!



Aquesta setmana he de veure com fer-la, doncs el diumenge arriba la cloenda, amb la GARMIN Olímpica de Barcelona. Ja tinc dorsal, 273, sortint a la onada d'Elit, amb el Mario Mola, que va participar als JJOO. Glups !!!

Salut i km !!
jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario