L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

miércoles, 1 de mayo de 2013

ON FIRE !!!!

Comencem maig i només estem a 19 dies del Half Calella, que aquest any es presenta molt dur i un repte encara més exigent que el 2012.
aquestes son setmanes ja de pre-competició, on coincideixen al meu calendari de curses la Tri sprint de sitges el dia 5, el campionat de Catalunya per equips del dia 11 i finalment la Half.

És per això que aquests últims dies és la posta a punt per descansar força la última setmana vistes a la cursa de mitja distància i comença la lluita piscològica per saber si hi estàs o no hi estàs !!

aquesta setmana serà clau per saber el meu nivell, i de moment sembla que estic recuperat de la punxada de l'isquio de fa uns dies (curada amb compex, voltaren pomada, ibuprofeno, estiraments .....) i veure també com responc als entrenaments.

Dilluns vaig combinar dues sessions de bici, migdia i tarda, unes 2h15 min en total.

Dimarts 1500 swim en 29 min + 15 km de run a les pistes d'atletisme de Sant Boi, a un ritme mig de 4:40 min/km amb parades als 5km/5km/2.5km.

Dimecres sortida amb el club en bici de carretera, Costes del Garraf, Sant Pere de Ribes i tornada per platja de Castelldefels, 75 km totals en 2h45min.

La veritat és que m'he sentit fort, sobretot a les Costes després del tute del dia anterior corrents.
Demà swim suau i divendres combinaré potser bici+run curts amb nedar al mar per la tarda.

Com a curiositat, desde Gener que tinc el Garmin he vist el total de km, calories i hores destinades, son més doncs hi ha entrenaments no comptabilitzats, com per exemple la bici d'spinning, on no consten els km, però les calories si. Un total de 50.000 calories desde Gener, molts kilòmetres i moltes hores, unes 35 sessions de mitja al mes, per tant més d'una al dia ..... no em vull imaginar com seran els messos que venen per l'IM :-)

Penjo algunes fotos d'avui, tornada amb en Ferran, amb parada a Sitges per gaudir del magnífic dia que feia avui.

 
Camí de les costes desde Sant Boi. 6 unitats


Sitges. Carrers i platges buides a les 9h

Amb en Ferrys, makinote

No hay comentarios:

Publicar un comentario