L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

viernes, 29 de marzo de 2013

PLANNING RUN GO !!

El fet d'anar a passar uns dies fora, de vacances, et redueix les possibilitats d'entrenament. O busques llocs específics, o carregues la bici, o només et toca còrrer. Vaig triar la última, eren 4 dies, a la muntanya, perfecte per fer trail i també descansar una mica.
Així va ser, un parell de dies em vaig sentir com un trail runner de veritat, sobretot per l'entorn, no per les cames. Quan la family enacar dorm, de matí, sense gent, només la natura, els ocells, la teva respiració, el sol que es va fent fort ......... i les pedres, milers de pedres a sota els meus peus, i pujades i baixades, gairebé ni un pla per poder rodar tranquil. Així vaig acabar dels turmells, ben tocats, però molt satisfet de les dues rodades que vaig fer, a part de les caminates tots plegats, es clar. Una bona combinació per l'objectiu del maig.

Aquí algunes fotos dels matins solitaris ......


Desde Alquezar, arribar a Asque i tornar. 9 km en 57 min

el sol començava a pujar

Alquezar al fons

El pont de Fuendebaños

La veritat és que és una zona molt recomanable. Senders, camins, recorreguts, barrancs, envoltats de natura, de tranquilitat, les sensacions son difícils de descriure, però tothom ho ha experimentat alguna vegada, aquells matins, corrents, tot sol, en una lluita contra el temps per arribar a l'objectiu, et creus capaç de tot :-)

Salut i km !!
jordi

1 comentario: