L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

viernes, 29 de marzo de 2013

PLANNING BIKE GO !!

El 25 de febrer vaig començar el planning del Half Ironman del 19 de maig a Calella, de la franquicia Challenge.
Com puc vaig seguint el que toca, amb variacions però intentant ser regular.
Des de l'últim post, 2 esdeveniments a remarcar en bike, el primer el reconeixement del recorregut en BTT de la cursa La Portals de 60 km que farem el 14 d'abril.

Va ser d'allò més dur. Jo ja coneixia el track doncs la vaig fer l'any passat. Molt de fang, una mica de pluja, sol, boira .... no va faltar de res. La veritat és que varem acabar esgotats, bastantes parades per reagrupar tots els components de la sortida, parades per retrobar el track en algun moment que ens perdiem ..... gens fàcil la veritat. Tot i així, prova superada, el 14 serem 1500 bikers per envoltar la muntanya de Montserrat.


Un cami de puja-puja, d'entrada, els primers 15 km

tot ennuvolat i ben abrigats

Uns 3 kg de mes de fang, pols i porqueria .....

Avui, amb el grup del Triatló Valldoreix hem tornat a fer el recorregut del Half, igual de dur, però avui m'he sentit més fort. He gaudit molt, bon temps, bona companyia, ens hem unit a altres grups que feien el track també. Molt bon matí i el meu estat de forma va millorant. Al final m'he buidat fins completar els 85 km que hem fet avui des del far de Calella.
El dia del Half serà diferent però. Hauré de ser més conservador, avui l'hem fet en 3h45 min aprox, i les forces anirien massa justes pels 21km posteriors corrents.


gairebé 1500 de desnivell .....

El Far de Calella. sortida i arribada avui

El poble de Montseny, no només es muntanya !!

Les vistes, impresionants
Aquí los bikers, germanor entre els dos teams

I a recuperar forces amb l'Amadeu, pizza Dos Amores ......
Salut i km !!
jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario