L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

martes, 25 de enero de 2011

Crónica MITJA MARATÓ DE SITGES - 9/Gener/2011

No entenc que feiem corrents un diumenge després de festes amb tots els turrons i neules per les nostres venes, però alguna vegada a de ser la primera.
Acompanyat de'n Diego, Mario, Blas i César (aquest al seu ritme) varem intentar fer un bon paper.
Felicitats al César pels seus 1h22', això sí que és una marca.
Personalment amb en Diego volia intentar sub 1h45', arriscat, però s'havia d'intentar. La cosa anava bé fins el km15, on les cames no tenien benzina ja i la resta va ser un bon patiment fins el final. El Diego sí va fer 1h45, el Mario també em va superar en el km 17 aprox per acabar en 1h48 i després arribava jo amb 1h53, inclús sobre de la meva MMP tot i estar més fort. Després va entrar en Blas amb 1h54, vaig notar el seu alé .........
El recorregut va estar bé, varies mitjes voltes a un circuit i una anada i tornada de 2 km aprox amb una pujada fluixeta però constant.
No està descartat repetir l'any que vé, tot i que el regust que em queda de Sitges és agredolç, molt bé per competir a principis de gener, però malament per el resultat i ser massa ambiciós.

1 comentario:

  1. Felicitats, Bona Feina

    Ara s´ha de mantenir.

    Espero que ens veiem a alguna cursa

    ResponderEliminar