L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

martes, 25 de enero de 2011

Crónica DUATLÓ CIRCUIT DE MONTMELÓ - 22/Gener/2011

El passat dia 22 vaig participar a la 1ª Duatló dintre el circuit de montmeló, organitzat per la gent de Granollers. 5km - 19 km - 2,5 km
Molt bona experiència, tot i que ja coneixia el circuit per les curses de fons (ja en portem un parell), les pujades i baixades fan la cursa variada però dura a la vegada. Al estar tutelada per la Federació, el nivell era força alt, i amb només 300 participants aprox es fa difícil fer una bona posició, encara que el que compte és anar millorant les personals.
els primers 5 km vaig començar a ritme de 3.45 min/km, arrosegat per la resta de corredors fins que passat el primer em vaig situar en una mitjana més propia meva de 4,15-4,20 per ser el inici de cursa. les pujades van fer patir per acabar els primers 5 en 22.41
T1 bastant ràpida i a fer les 4 voltes del circuit. Un fred que pelava i en un parell d'ocasions l'adelantament de les "màquines" que anaven a 38 km/hora.
A mi em va sortir de mitjana vora els 28, incloent les dues transicions, total 41:16 min. Un punt a millorar.
Els bessons ja varen avisar en la última volta de bici i només començar a còrrer ja vaig notar que millor parar a estirar una mica. Mentre estiro, 6 corredors em passen (cagonlá), però que hi farem. A runnear de nou, veig que de moment resisteixo pero si vull apretar noto les punxades, mantinc ritme suau per acabar els 2,5km en 12.43
Total: 1h17 i ja pensant en la propera.



No hay comentarios:

Publicar un comentario