L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

sábado, 28 de junio de 2014

TRI CAMBRILS - SPRINT

Després de l'esforç del mig IM a Calella tocava descansar una mica, fent alguna sortida, però focalitzat després a la Quebrantahuesos del 21 de juny. Això volia dir bici, bici i més bici.
No volia perdre però l'essència del Tri i per això em vaig inscriure pel dia 15 a Cambrils, distància curta, 750/20/5 per trencar una mica la monotonia de la bici.
Sense entrenar swim i run, les imatges dels entrenaments eren les mateixes:

Sobretot matinar molt. Fa molts dies que no em desperto pel rellotge biològic, tot son alarmes. Aquest dia de Sitges, quedem amb el Diego a les 6.30. Passar les costes a aquella hora és un luxe. Sense cotxes, ocellets, el soroll del mar.... Després ell torna per Foix i jo desfaig costes de nou. Molt bona sortida i més km a les cames.


Platja de Sitges, ben ben aviat


Mirador de les costes del Garraf. Per llençar-s'hi
Uns dies després, una mica més entrenat, toca Montserrat. Amb el maillot de la Monegros BTT que finalment no vaig poder fer, fem els gairebé 100 km en unes 4 hores. Bona sortida també.




I el dia 15 tocava Cambrils. Matinada i amb el cotxe cap a aquesta vila de Tarragona, molt records dels meus estius allà, amb els amics del Cala Garbi, amics per tota la vida. Sortim amb uns quants cotxes en grup desde Sant Boi, d'altres han fet nit a Cambrils. Arribem molt be de temps, podem aparcar i agafar tot el material per portar al box. Només dos fem l'sprint, la resta la olimpica i surten a les 8.00. Els "sprinters" a les 10.30 (finalment va ser a les 11.00). Això volia dir molta espera després de deixar les coses organitzades, però sempre la logística hi està present. Hem de deixar al guardarropia el neopré i la roba per després. Son molts detalls !!

Veiem com fan la sortida els de la olimpica, la T1, café i WC i a preparar-se per la nostra sortida. L'aigua està bé. L'ús del neopré és opcional, quasi tothom el porta. 

11.00 Tret de sortida. Uns 350 participants en aquesta categoria. Gairebé sense cops entrant a l'aigua, bona orientació, em vaig sentir força bé, de menys a més, doncs feia força dies que no entrenava aigua. La transició T1 molt llarga per arribar a boxes i un temps final de 18 minuts.
Agafem la bici i fem un recorregut de 10 km per la nacional per tornar per sentit contrari. Lleugera pendent a l'anar, em criden l'atenció (3 vegades !!) els jutges per fer drafting amb noies. 
Primer m'enganxo a un grup de 5 nois, veig que el ritme és un puntet fort per mi, després d'uns 3 km, els deixo i espero el següent. Aquest es millor i és on hi ha les noies i nois barrejats, els jutges el separen. Carai, son les bicis que em trobo, no ho faig espressament. Es bo protegir-se del vent. 
Ens quedem només nois i anem fent relleus. Els km van passant ràpid, la gent que està a les portes dels campings ens animen. Els que volen sortir amb els cotxes no tant .........
Al final m'escapo del grupet i faig els ultims 7km sol a bon ritme, finalitzant el segment en 40 minuts.
Ara toca còrrer, T2 molt ràpida i a fer els 5 km. Els olímpics han acabat fa estona, la gent anima, els meus companys també. A un ritme de 4:45 de mitjana coincideixo amb un participant del CN Reus i fem el segment junts, mantenint el ritme. Veig però que el conus de canvi de sentit, pel passeig marítim, és als 3 km, no ho entenc hi això vol dir 6 km de run. És només 1 km més, però es curiós perque l'impacte psicològic és important, és com si les forces estiguessin ajustades per 5.
Anem fent, bon ritme, al final ell apreta els últims 700 i el deixo anar, vaig just i jo apreto els últims 300. Faig un temps de 29 minuts.

Foto finisher:



Temps final de 1h27min. Classificat el 122 de 327. Força bons temps en els tres segments. El millor .... haver corregut sense dolor. L'Aquiles ja es història, el millor simptoma per afrontar la temuda Quebrantahuesos.
Ja és aquí !!
jordi


No hay comentarios:

Publicar un comentario