L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

domingo, 7 de julio de 2013

TIRADES LLARGUES


Això és el que toca fer. Sumar km i km, nedant, bici, corrents, tot suma i encara que no arribi a la exigència del planning que em vaig marcar, només el fet de mantenir una regularitat ja es bó. Veurem si suficient.
Ha estat un mes de viatges, amunt i avall, i només em toca que agafar les sabatilles de run i fer km.
Així va estar en el meu últim viatge a Holanda, concretament a Amersfoort, un poblet prop d'Utrech, 2 dies allà, 2 sortides de run. el primer dia 10 km, per fer-ne 16 al dia següent. Fa mesos que només matino, o per anar a treballar, o els caps de setmana per entrenar. És dur, però és el que toca ara mateix.

Les sensacions per aquest poblet molt cuidat varen ser magnífiques, corriols, camins, coberts per arbres, una mica de pluja a estones, després sol ....
La tirada llarga la vaig fer a les 6.15. Us puc ben assegurar que era l'unic despert aquella hora.



I aquest cap de setmana em vaig proposar fer una tirada llarga però de bike. Ja tocava passar dels 100, encara que fos psicològic i encara no hagi començat el microcicle específic de bici.
La zona, el maresme, on tocarà patir el dia 6 d'Octubre. Companys en Joan i un amic seu David. Ben equipats amb gels, bidons, isotònic, un parell d'entrepans petits de pernil .... no faltava res.
Despertador a les 6 per estar puntual a les 7 a Mataró. I a pedalar. comencem a Mataró i anem passant poblets de la costa sense gairebé cotxes. 


Arenys, Canet, Sant Pol, Calella, Pineda, Malgrat, Palafolls i arribada a Lloret de Mar. Fins aquí uns 45km a ritme d'uns 30 km/h. aleshores hem tornat per l'interior, hem tornat a Blanes i d'allà cap a Tordera, Hostalric, Sant Celoni, parada a benzinera a omplir diposits d'aigua, Cardedeu, Granollers i pujada al coll de Perpers per arribar a Argentona. De nou Mataró. El David que és el més fort diu que plega i ens quedem amb en Joan per fer l'ultim tram, de nou cap a Calella. Arribem però només a Arenys, son les 12.30 aprox i la riuada de cotxes és espectacular, no pots passar, fum, sidral. Fem mitja volta.

Decidim doncs tornar i fer una mica més en direcció contraria, arribant fins a Vilassar i tornada a Mataró.
Finalitzem en 143 km, en 5h30 eficients de pedaleig, 6h30 en total i 1.100 metres d'altitud acumulada.
Velocitat mitja de 26 km/h.

Les cames més senceres del que pensava, tot i que no faig 3 km corrents ni que em disparin. Ara ........ el cul, el meu cul, està fet un cromo, cap el 90km ja no sabia com posar-me a la bici, ajuda posar-te de peu i pedalar, però tampoc pots carregar massa els quàdriceps ...... una mica un suplici vaja, però precisament per això era el test. haurem d'entrenar més.

Ara finalitzo la setmana de càrrega i la que vé és descàrrega, molt més suau, amb 2 dies de descans !!! increïble !!!
M'ajudarà a estar fi per Palamós, nova parada. Triatló Olímpica el dissabte dia 13. 1500 nedant/40 bici (4 voltes de 9.2) i 10 de run.
I la següent ......... Andorra. Aquí en distància sprint, però nedant al llac d'Engolasters, amb molta altitud i molt fred. anirem informant ;-)

Vaig a posar-me gel al cul.
salut!



No hay comentarios:

Publicar un comentario