L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

martes, 30 de julio de 2013

CAMÍ DEL IM

Mica en mica es va acostant la data. El 6 d'Octubre encara queda lluny, però l'entrenament necessari per arribar en condicions, desgasta, esgota, i em fa pensar que si ho aconsegueixo, serà només un cop a la vida. 
Però encara és aviat per valorar-ho. Estic content de la regularitat que estic mantenint, potser no complint al 100% el planning previst, però tampoc puc dedicar tot el meu temps, encara que la familia cregui que és així .......

El dia a dia t'obliga, i la veritat, disposo de pocs dies de descans. Cada dia toca quelcom, i un acabes l'entrenament d'aquell dia, el pots haver gaudit o no, però penses segur que ja ha passat un dia més ..... o menys, com es vulgui mirar.

Un exemple d'aquesta agonia?? va ser el cap de setmana passat. Vaig enllaçar uns bons entrenaments que varen ser els següents:

- divendres. 3000 metres swim en 1h 18. alternant pull boy, braça i croll, però sense parar. Nit festa d'aniversari, juerga tropical i a dormir a les 4.40am

- dissabte. 30 km en BTT en pla en 1h45 i transició de 5 km en 27 minuts amb l'Angels els dos segments. Després sopar i cinema posant el cap al coixí a les 3.00am

- diumenge. 3 hores després despertador a les 6.00am, i 135 km bike en 5 hores, passant dues vegades per les costes de Garraf, acompanyant un grupet del club al Ferran, que feia Aquatló a Cunit. Molts bidons però em faltava aigua els últims km i no hi havia una font !!! prou retallades !!!

La dificultat per un super-amateur-popular com jo és la recuperació. Pots deixar-te la pell un dia, potser al següent, però l'obligació de la regularitat t'apreta i has de recuperar com sigui per mantenir el nivell. I intentar dormir més hores que aquest cap de setmana, és clar .......

El cap de setmana va ser dur, els ritme no van ser exigents però les hores hi son, i es clar, dilluns va tocar 2500 swim, i dimarts 1h30 spinning .....

Potser aquest és el merit de poder fer un Ironman. La prova en sí es pot fer, no cal ser un superhome (o dona), tampoc diré que qualsevol, cal una preparació previa, això està clar, però l'exigència està en aquest dia a dia, en no defallir i mantenir la regularitat. Això et portarà a la linea de sortida, el que passi després ...... ja depen de molts més factors !!

De moment segueixo el ritme, ara amb més temps per la jornada intensiva de la feina i les tardes lliures. Les vacances estan a tocar i aquest any més que cap altre penso en la platja (per fer swim), en els corriols (per fer run) i en la bici que llogaré per no perdre el tó de bike. Aquest és el camí, de moment no hi ha altre.

Us deixo unes fotos del cap de setmana:

En BTT fins la platja del Prat. Planer però a un bon ritme !!
Pizza recuperadora del dissabte nit
Joan, Sergi, Jordi, Ferran, Joan Antoni i David. Amb maillot de tri els dos que feien l'aquatló

Parada tècnica de recuperació

La companya per rodar. Ja sumem 3000 kilometrets junts :-)
 Aquest dissabte toca pujada al Turò de l'Home, em puc tremcar del tot, però la pròxima setmana tinc dos dies de descans .... no m'ho puc creure .....

salut, km i vacances qui les tingui !!
jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario