L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

martes, 15 de enero de 2013

2013

Ha començat l'any del sí o sí.
M'esperen diverses fites, reptes força difícils i complicats que espero poder realitzar.
Després d'un decembre suau de repòs, al gener, treient suc del Garmin 910, m'estic centrant en bicicleta (BTT i carretera) i de nou nedar a la piscina.
el swim és realment l'sport que t'exigeix més, la tècnica és fonamental.
Poc a poc vaig fent ritmes i distàncies, varies tirades ja de 1500-1600 metres m'acosten al primer repte del maig, el half de calella per segon any. encara falta recorregut però.
El run el vaig combinant, però el que més he fet ha estat la bici. encara que amb fred he tornat a recuperar la bici de carretera i ja hem fet sortides amb el club força interessants. També amb la de muntanya.
Tot i així, millor que afluixi, aquesta nit he visitat l'hospital, amb un còlic nefrític que espero no sigui res, m'esperen unes setmanes de pastillero total.
Millor ara que al mig del planning, de coco podria ser fatal. 
Sobretot aigua, aigua, aigua !!!

Afegir que l'Abril va marcar es seu primer gol "oficial" en un partir de handbol. coincideix amb les mundials a Madrid ...... serà el destí ?  :-) 

Si tot és ok, aquest diumenge aniré a veure els cracks del club a la Duatló de Rubí. Per a mi passeig, no és questió d'apretar. 

Salut, salut, i sobretot, salut !!

jordi

No hay comentarios:

Publicar un comentario