L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

martes, 1 de mayo de 2012

DUATLÒ EQUIPS SORIA

Mentre segueixo el meu planning d'entrenament de 12 setmanes per la Half del 27 de maig, va tenir lloc el dia 22 d'Abril a Soria, la Duatló contrarellotge per equips, campionat d'Espanya, on va participar el Sant Boi. Lluny del meu nivell, vaig acompanyar els cracks com a delegat tècnic, per fer les fotos vaja, no hi ha res que els hi pugui ensenyar.....
Vaig assitir a la reunió tècnica, vaig viure el fantàstic ambient i vaig animar els meus companys d'equip. També vaig aprofitar per fer amb ells el reconeixement del recorregut en bici, correr una mica i no deixar de banda l'entrenament.
Aqui us deixo el video muntat a partir de les fotos.

                                                          9 minuts de tot el cap de setmana

A dia 29 d'abril, he arribat a les 8 setmanes de planning, 56 dies amb uns 10 dies aprox de descans entre tots ells, 46 doncs d'entrenament gairebé continuat.
El resum total d'aquests 46 dies ha estat més de 10 hores de swim, més de 40 de bike, i més de 15 hores de run. 65 hores d'esforç.
He combinat sessions al gimnàs, spinning a casa, BTT, carretera, i swim a piscina i últimament a mar.
M'han mancat més tirades llargues de bici, i una mica més de run i swim, però ja he apretat massa la família amb aquest tema, caldrà afluixar una mica.

Ara en falten 4 de setmanes, 3 específiques de pre-competició i la última de posta a punt. Ja s'acosta el dia la veritat. hem veig capaç d'acabar la competició, però hem de veure en quines condicions. Aquests últims dies de planning serviran per marcar el llistó.

Avui hem sortit amb l'equip del Sant Boi, 30 minuts de swim al mar amb neoprè i després 37 min de bici els 20 km del recorregut del dissabte. El dia 5 fem la Triatló de Catalunya per equips. Intentaré tirar d'ells al mar, intentaré fer algun relleu a la bici, complicat per com m'he vist avui, o millor dit, per com van ells, i a la segona transició els animaré perque facin el seu ritme. A veure com surt el tema.
Dia següent, Triatló a Sitges, individual, categoria sprint, 750/20/5.
Cap de setmana mogudet doncs.

Aniré informant,
salut i km!
jordi 
                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario