L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

viernes, 11 de mayo de 2012

DOS POR UNO

Així és com com podríem denominar el passat cap de setmana. no es podrà repetir moltes vegades que coincideixin dues Triatlons en un mateix "finde".
Per una banda, el Triatló per Equips del Prat i el dia següent el TRI de Sitges, on ja havia participat l'any anterior.
Un grapat de coincidències varen fer que em poses el neopré dos dies seguits, la cosa va anar així .......

Dissabte, Triatló del Prat per Equips. club Atletisme Sant Boi. Inicialment som 6 participants, i han d'arribar 4. La nit abans, el Ricard informa que no pot venir. Encara som 5. El pla i l'estratègia era fer la natació tots junts, idem la bici, fer algun relleu i a la segona transició deixar que corrin al seu ritme, molt, molt més fort que el meu.
Com la llei de Murphy existeix per alguna cosa, el nostre company Ruben i la seva magnífica dona es van posar de part el dissabte per la nit. Enhorabona, aquesta nena la recordaré sempre, la Lucia em va ajudar a finalitzar la meva primera TRI per equips, per que si feu els calculs, només en quedàvem quatre.
tot un orgull estar en aquesta llista !
Això m'ho diu el David una hora abans de començar ...... que maco ell.
Estava clar que si no corria, no hi havia classificació, o sigui que haurien d'anar al meu ritme, no jo al dels altres ......
Però abans hi havia el swim, que varem fer com varem poder, bastantes onades i corrents internes i els membres del equip, Javi, Amadeu, David i Jordi, bastant descoordinats però acabant en uns no dolents 20 minuts els 750 metres.

T1, agafem la bici per recòrrer els 20 km, dos voltes de 10. El plantejament era diferent, no ho podia donar tot doncs calia reservar per el Run. tot i anar a roda i protegit molt temps, vaig poder donar algun relleu, en baixada i vent a favor es clar. En uns 37 ens ventilem el tram, estic bastant sencer i ara comença el tema.















T2 sense incidents i comencem a còrrer. Sòc el que menys millors temps te, em protegeixen del vent, i m'ajuden amb la ma a l'espatlla quan cal. Aquí es va veure la força d'un equip, varem fer el tram sobre uns 21 minuts.
Les circumstàncies van manar, i varem quedar en posició 51 amb un resultat final de 1h 20 minuts els 750/20/5.


L'Amadeu es va currar el següent video del matí:


TRIATLO PRAT EQUIP 2012


Varem acabar tots fent un dinar amb les famílies, comentant la jugada, i pensant ja en la següent cursa ............ que per a mí era diumenge.


Diumenge. Triatló de Sitges.


Amb el César, un altre crack del equip, cotxe i bicis i cap a Sitges. Aparcar, reconeixement de boxes, circuit, entrada, sortida del box, etc.
El fet de haver fet una competició el dia anterior em va donar molta tranquilitat, sabia que havia de fer i com fer-ho. Transicions, tàctiques, etc.


Ens desitjem sort i comencem puntuals el swim tots dos en la primera onada de les dues que es farien pel matí.
El que no recordava era el nedar amb tanta gent al voltant, cops, empentes, fins que trobes el teu lloc. Se'm va fer una mica llarg, es van entelar les ulleres i quasi acabo a l'esglèsia de Sitges, a l'altra punta, vaja.
Vaig fer el tram en 15 minuts.
Transició i circuit de bici amb pujada i baixada, un bucle de 3 voltes i dos enllaços. En la pujada es surt la cadena. Cap problema, baixo, col.loco, perdo alguns segons i segueixo. Malauradament no aconsegueixo enganxar cap grup nombrós i pateixo el vent i poca companyia. Acabo en 40 minuts i comencem a còrrer. Aquest cop vaig portar mitjons doncs el dia anterior s'havia fet alguna llaga als dits dels peus.
Apreto a còrrer i finalitzo el tram en 22 minuts, fent un total d' 1h 18 minuts, baixant en més de 4 minuts el temps de l'any passat.


Beguda, samarreta, fruita, xerrada amb els companys, César (1h06 felicitats !!), Jaume (1h 17, la propera t'enganxo) i dinar també amb la family que va venir després per degustar tots junts una bona paella.


Aquesta setmana ha tocat viatjar, i he fet dues sortides, una d'11 km en una hora a El parque del Buen Retiro i al dia següent 16 km en 1h25.
Avui divendres he fet 2500 a piscina, demà bici+run i diumenge reconeixement del circuit del Half amb el Diego,a veure si ens surten 100 km.


toca apretar però només una mica, anem ja de baixada doncs falten només ...............15 dies !!!


seguirem informant.
salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario