L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

viernes, 9 de septiembre de 2011

RECORREGUT MARXA VALBUENA

El diumenge 18 ens espera la 9ª marxa Valbuena. El diumenge passat varem fer els recorreguts, repartits entre els dos grups, el circuit curt de 32 km i el llarg més exigent de 52 km.
Vaig coincidir amb en Cèsar, el crack que a tots ens deixa enrera i en dos grups d'uns 50 bikers en total varem gaudir del garraf i del que ens espera ben aviat.
Us deixo amb el bó d'en Joan Valbuena qui us explica de que va això. Com podreu veure, el millor és el final. 



Aquesta cursa serà un bon complement per el planning del Triatló Olimpic que estic preparant. Mai havia nedat tant, mai havia fet tant dies seguits d'esport, sense descans ....... no és només el sacrifici, és que estic cansat, cony !! però no em puc queixar només jo i jo ha volgut que sigui així. Seguirem informant !!

salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario