L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

viernes, 9 de septiembre de 2011

CRÒNICA PUJADA A SANT RAMON 2011

El diumenge es va disputar aquest clàssic en la seva 33ª edició. Molta calor i més de 1000 persones entre runners i caminants. Hi havia dues sortides diferenciades per els dos grups, per fer un recorregut d'aproximadament 5,5 km, tot en pujadeta. La veritat és que cada cop més agreixo disposar d'aquesta muntanya per els entrenaments, també per pujar-la en BTT, doncs no és gaire temps i és un entrenament de força qualitat.
La cursa per als runners va sortir de l'estadi Constantí Miranda, passant primer per una urbanització fins arribar als peus de la muntanya quan falten 3 km per coronar el cim. Aquesta és al foto de l'inici amb l'Oscar de palomero ........

kenollegos/karakolillos

Ens vàrem reunir una bona colla d'amics, amb en Diego, Gustavo, Blas, Oscar i altres coneguts. Cap a mitja cursa es varen juntar els dos grups de corredors i caminants en el mateix traçat. en els "walkers" estaven els babies (Abril, Danel i Izan) i les noies Antonia, Nuri i Montse. Tota la famili vaja, ben junteta per gaudir d'aquesta tarda.

La cosinada: Abril, Danel i Izan

La cursa en si ben aviat es va estirar molt en els seus components, Diego, Gustavo i Blas van tirar desde el començament i jo em vaig quedar amb l'Angels per pujar més lentament però sense aturar-nos. L'ultim km vaig tirar tot sol i em vaig trobar amb tota una fauna com la de la foto. Las marujas, l'avi, el travesti (comiat de solter) i el friki (jo). Espero que no s'enfadin .....

Tots els cracks del dia !!
A l'arribada samarreta conmemorativa, aigua, isotònica i SINDRIA ...... que es va agraïr molt.
El millor regal però, les vistes que sempre ens dona Sant Ramon quan el culmines. En dia clar, es veuen les illes, us ho assegur-ho !!

nyam, nyam ....


 Per cert, aquest post va dedicat a dos incondicionals d'aquest blog, lectors però massa tímids per comentar res, l'Anna Bagan i en Pere Ripoll. Espero que us segueixi agradant ..... 

salut i km!




No hay comentarios:

Publicar un comentario