L'esforç no és tal sense patiment.

Carpe diem amics !!

miércoles, 24 de agosto de 2011

PLANNING TRI OLIMPIC - Tornada de vacances !!

Hola a tothom !!


Després de l'aturada per vacances, ben merescudes, on hem pogut fer una mica de manteniment de natació en mar obert i de running, el 22 d'agost va començar el planning de 8 setmanes per preparar la distància olímpica en la Garmin del 16 d'octubre. Seran 1500 m de swim, 40 km de bike i 10 km de run.



Aprofitant la jornada intensiva i que disposo de més temps, els entrenaments en aigua poden ser més llargs, i superar les distàncies de 1000, 1200 metres que havia fet fins ara. Estava bastant mentalitzat de fer els 1500 aquest dilluns, però m'hi vaig trobar còmode i vaig arribar fins els 2000 metres, 80 piscines.
El 23, dimarts, 46 km de BTT molt planer, amb bona cadència i també em va servir per comprobar el circuit de bici de la Tri de setembre de Gavà.
Avui, m'he superat, he posat en pràctica el "I don't know where is the limit but i know where is not !!". M'he cascat en 61 minuts 2500 metres, 100 piscines, alternant el pullbuoy, aletes, taula per fer-ho més dinàmic. He anat fent sèries de 20, i realment el que costa es mantenir el ritme respiratori, constant i adequat, movent el cap per no trencar l'inèrcia de lliscament. Ja ho explicaré un altre dia ...............
Després, tal com indicava el planning, 30 minuts de gym per potenciar quadriceps, braços, abdominals, etc.
Demà toca running, però les piles avui s'han acabat, crec que no tinc descans fins dimarts que vé .... espero arribar-hi ......
salut !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario